You know better than I - 내 길 더 잘 아시니

About 우리교회? 2009. 2. 10. 20:28

 

 

 

 
이집트왕자 II - 내 길 더 잘 아시니-천관웅 
 
 You know better than I

I thought I did what's right.

옳은 일을 한 줄 알았어요,
I thought I have the answers
해답을 아는 줄 알았어요
I thought I chose the shortest
road but that road brought me here
가장 짧은 길을 선택했다고 생각했지만
그것이 절 이곳으로 이끌었어요
So I put up the fight and told you how to help me
그래서 당신을 이기려하고
당신께 어떻게 도울수 있냐고 따졌지만..
Now just when I have given up the true is coming clear
포기한 이 순간에서야 진리를 깨닫게 되었어요


 
 
You know better than I You know the way
당신은 저보다 지혜롭잖아요, 길을 인도해 주세요
I'd let go need to know why for
You know better than I
이유를 알고 싶은 마음도 없습니다
당신은 저보다 지혜로우니까요 !
 
 
If this has been a test
I can not see the reason
지금까지 시험이었다면 전 이유를 모르잖아요
But may be knowing
I don't know is part of getting true
그러나 모르는 걸 깨닫는 것이 시험의 한 과정일것입니다
I tried to do what's best and faith has made
it easy to see the best thing
I can do is put my trust in You
최선을 다하려고 합니다 그리고 믿음을 쉽게 만들었어요.
제가 최선을 다하는 건 당신을 믿기 때문이죠 !

 


For you know better than I. You know the way
당신은 저보다 지혜롭잖아요, 길을 인도해 주세요
I'd let go need to know why,
for You know better than I
이유를 알고 싶은 마음도 없습니다
당신은 저보다 지혜로우니까요 !

 

 
I saw one cloud and thought it was the sky
구름 한점을 보고 저는 그것이 하늘이라 생각했어요
I saw the bird and thought that I could follow
새를 보고 전 날 수 있다고 생각했어요
For it was You who thaught them how to fly
하지만 새에게 날개를 달아준 건 당신이었죠
If I let You reach me when You teach me
저에게 손을 뻗어. 방법을 가르쳐 주세요


 

For You know better than I. You know the way
당신은 저보다 지혜롭잖아요, 길을 인도해 주세요
I'd let go need to know why
이유를 알고 싶은 마음도 없습니다
I'll take all the answers You'll supply
제게 주시는 답을 받아들이겠습니다
You know better than I
당신은 저보다 지혜로우니까요..
이집트 왕자 I - 내 길 더 잘 아시니-천관웅 

: